او خواهد آمد

او خواهد آمد

اندکی صبر ،سحر نزدیک است
او خواهد آمد

او خواهد آمد

اندکی صبر ،سحر نزدیک است

به نام خدا

با توجه به مشکلاتی که برای بلاگفا به وجود امد

و اخلال و نظمی در طرح ختم قران و مطالب ان به وجود امد

ان شاالله اگر عمری بود از این به بعد فعالیت را در اینجا ادامه خواهیم داد

نظرات 2 + ارسال نظر
1 نسترن دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:17

تاخدا هست،،،
کسی تنهانیست،،،
من اگر گم شده ام،،،
تو اگر خسته شدی،،،
درپس پرده ی اشک من وتو،،،
مأمن گرم خداست،،،
او همین جاست،،،
کنار من وتو،،،
سال ها منتظراست؛
تابه سویش بدویم ازسرشوق،،،
تا صدایش بزنیم ازسر عجز،،،
وبفهمیم که او مونس واقعی خلوت ماست....

حسبناالله و نعم الوکیل

1 نسترن شنبه 6 تیر 1394 ساعت 18:39

گاهی "کم "می آورم
گاهی "در جا " می زنم
گاهی "فریاد " میکنم
گاهی هم "سکوت " میکنم
گاهی هم "دلسرد و دلمرده" میشوم
اما از تو "چشم" نمیپوشم.
به رحمت تو همیشه امیدوارم...
راه نشانم بده،توانم را بیفزایی و امید در دلم بکار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد