او خواهد آمد

او خواهد آمد

اندکی صبر ،سحر نزدیک است
او خواهد آمد

او خواهد آمد

اندکی صبر ،سحر نزدیک است

خوش به حال من و دریا و غروب و خورشید

و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید



.

.

یادی که نمی رود از خیال.....

لعنت

لعنت

لعنت

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 18 آبان 1397 ساعت 12:24

سلام دلاور
شما کلا مرد روزی سختی برادر

سلام تشکر وافر

سهیلا بانو شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 14:14

الان دارم دعا میکنم بیوفتین اونجا که بصلاحتونه و دوست دارید
ان شاالله
اخ راستی سلام

سلامی از گرمای بندرعباس...نت و گوشی و مرخصی نییست... در سخت ترین شرایط زندگی ام...

سهیلا بانو چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 02:19

امشب اتفاقی اومد وبتون
اخ راستی سلام سید
شاید باورتون نشه چند روز پیش باخواهرم ترانه درمورد پاکی شما صحبت می کردیم
نگین لعنت
از خدا ناامید نشین
در ضمن لباقت رو شما تعیین نمیکنید
به وظیفتون عمل کنید

تشکر از شما . من رفتم خدمت و اموزشیم تموم شد.شنبه 19 خرداد تقسیم میشیم دعا کنین ی جای خوب بیفتم
ممنونم از نصیحتتون دعا کنید برام .وضعیت یکم خرابه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 00:34

لعنت
لعنت
لعنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد